Generalforsamling den 20.5.2017 kl. 10.00
Til medlemmer af Grundejerforeningen Hostrupkrogen
Hermed indkaldes til den årlige generalforsamling i Grundejerforeningen Hostrupkrogen.
Generalforsamlingen afholdes lørdag den 20. maj 2017 kl. 10.00.
Generalforsamlingen afholdes i garagen hos nr. 19.
Bestyrelsen efterlyser forslag til dirigent – kontakt bestyrelsen@hostrupkrogen.dk
Foreløbig dagsorden er i.h.t. vedtægterne:
- Valg af dirigent
- Bestyrelsens beretning om det forløbne år
- Aflæggelse af regnskab, underskrevet af revisor og bestyrelsen
- Rettidigt indkomne forslag fra medlemmerne
- Vedtagelse af budget og fastsættelse af bidrag og eventuelt indskud
- Valg af bestyrelsesmedlemmer samt suppleanter jf. §18 På valg er:
– Casper Houmann Jensen (nr. 19) – genopstiller ikke.
– Steen Kejser (nr. 15) — genopstiller ikke.
Suppleanter:
– Trine Tholstrup (nr. 8) genopstiller.
– Nyvalg, da Peter Østergaard (nr. 20) er indtrådt i bestyrelsen. - Valg af revisor og revisorsuppleant
– Claus Møgelvang (nr. 36) – genopstiller som revisor.
– Dorte R Nielsen er fraflyttet kvarteret og genopstiller derfor ikke.
– Ny suppleant søges.
- Eventuelt
Forslag som ønskes behandlet under punkt 4 skal være bestyrelsen i hænde senest den 12. maj 2017. Forslag sendes på mail til bestyrelsen@hostrupkrogen.dk eller afleveres til et medlem af bestyrelsen. Indkomne forslag fremsendes umiddelbart herefter til foreningens medlemmer. Der henvises endvidere til http://www.hostrupkrogen.dk hvor regnskab, forslag til budget og evt. indkomne forslag snarest offentliggøres.
Med venlig hilsen
Bestyrelsen