Hop til indhold

Manglende respekt for højre vigepligt på vejen Hostrupkrogen nr. 36-56

by på september 21, 2015
Mail rundsendt på vegne af Michael Nejland.
**********************
Til bestyrelsen!
Jeg vil gerne have, at denne mail sendes ud til alle husstande i grundejerforeningen, som jeg har skrevet den, da jeg efterhånden er ved at være træt af, at folk ikke respekterer den højre vigepligt for trafikanter, som skal tildeles husstandene nr. 36 til 56.
Nu er det vel ca. 8 gange jeg har været ude for at højre vigepligten ikke bliver respekteret, senest fredag morgen, hvor en herboende bilist kom kørende med alt for stor fart, samt ignorerede vigepligten, således jeg måtte op at “stå” på bremsen for at undgå en påkørsel. En dag ender det med, jeg ikke når at stoppe og så må vi tage den der fra. Problemet kan blive endnu større, hvis det en dag går ud over en blød trafikant, så kan konsekvenserne blive meget større. Der er efterhånden nogle store børn på vejen, som enten kører på cykel og snart har alderen til at køre på knallert. De vil snart komme med stor fart ned fra Hostrupkrogen nr.36-56. Det undrer mig, at folk ikke respektere den højre vigepligt, når problematikken senest har været oppe at vende på grundejerforeningsmøde for ca. 1 måned siden. Jeg har desuden påtalt den ved tidligere lejligheder, hvor andre også har ytret deres undren om manglende respekt for færdselsloven i vores kvarter. Jeg appelerer endnu engang til at respektere vigepligten ellers må jeg gå andre steder hen med problematikken.
mvh. Michael Nejland
         Hostrupkrogen 48
         Mobilnr: 20425629

From → Uncategorized

Skriv en kommentar

Skriv en kommentar